Thursday, December 30, 2010

Çakal (2010)


Çakal (2010) 17 Aralık 2010

Çok karanlık ve ağır tempolu sahnelerle başlangıç yapıyor film. O esnada filme tutunmakta zorluk yaşadım. nedense olayların gelişimi konusunda bugun sabırsızım.

Söylemeden yapamayacağım. Filmin bir sahnesinde bir cadde. Biz böyle bir ülkede mi yaşıyoruz.
Çanak antenler ne kadar iğrenç duruyolar.
Bunlara acil çözüm lazım. Başka bir ülkede geziyor olsam, bu görüntü için ne yazardım.
Hayatımda gördüğüm en ilkel şehir sokaklarında gezdim. Şehircilikten çok uzaklar. Kişilerin kendi göz zevkleri bile yok. Toplum bilincinden uzak oldukları için nasıl bir ortamda yaşadıklarının farkında değiller. Bu karmaşa ancak bireysel zihniyetteki çelişkinin ifadesi olabilir. (derdim herhalde)

İlk 20 dakika sonunda film festivalleri için yapılmış film özelikleri taşıdığını düşünmeye başladım. sahnelerin düzenlemeleri, Danimarka, Almanya yapımı filmleri andırıyor. duygusallık veya baş kaldırı yoğun olsa Fransız da diyeceğim ama.

Martılardan bana ne! Martı izlemek istesem martı filmine giderdim.





(yorum bitmedi son hali değil :P )



No comments:

Post a Comment