Sunday, December 19, 2010

New York'ta Beş Minare (2010)


New York'ta Beş Minare (2010)

Cok hızlı aksiyon ve gondermelerlebaşlıyor film. Çatışma sahnesinde alışık olmadığımız bir sizden bir bizden durumu mevcut.

Baska türlü düşünenler çıkabilir ama Mustafa Sandal ın konuşması slogan ağılıklıydı. Reklam spotları gibi bir konusma. :(

Ayrım yapmaya gerek yok. Birçok vizyondaki Amerikan ve Avrupa yapımı filmden daha iyi.
inanmayanlar diğer yorumları okusun.

Film sonunda beklemediğim bir yere bağlandı. Beni şaşırtmayı başardı.
Zaman zaman sloganlardan yoruldum.
sıkıldım.
Genelinde iyi olma seviyesini korudu.
Sona doğru köyle ilgili seçilen sahnelerde de yoruldum. Her yönden ses ve görüntü taaruzu altında kalınıyor.
Bilerek yapıldıysa neyi amaçlayarak yapıldığını bilmek isterdim.
Hiç hareketli olmayan köye giriş bu tarz oyunlarla hareketlendirilmeye çalışılmış
Hacının eşinde zaman zaman yapmacıklık fazlaydı.
Yine de iyi filmdi.

Filmleri eleştirenler türk yapımı filmelri gereğinden fazla eleştiriyorlar. Çuvaldız olayını abartıyorlar.
Zaman eleştirileri yapanları haksız çıkarıyor. İzleyiciler de tarafsız gözle filmleri değerlendirmeli.
Eleştirenlerde filmlerin yapısal değerleriyle uğraşmalılar.














No comments:

Post a Comment