Tuesday, December 14, 2010

True Legend (2010)


True Legend (2010)


Yönetmen: Woo-ping Yuen

açıkça üstteki linkten anlaşılacağı gibi yönetmeni yüzünden bu filmi izledim.

linkteki su yazıyı bulun anlayacaksınız:

Selected filmography as action choreographer/fight advisor

biliyorum benim kadar tembelsiniz bu konuda,


daha fazlası linkte mevcut. tembellik etmeyin.


film başladığı anda mısırlarınıza veya çikolatalara gömülüp nasılsa daha başlamadı diye kaçıracaklarınız,
ülkenin kısa tarihi ve tarihin değişim anları.
bir örnek vereyim. dikkatinizden kaçmasın,
ok atılıyor, daha yere düşmeden yeni birlikler ejderhaya silahlarla ateş ediyor. ejderha ölüyor.
bu basit sadece 3-4 saniyelik bir görüntü ama devrin kapanışını, inanışların değişimini, modern olanın ülkenin nelerini yok ettiğine bir gönderme.
uzak doğu da ejderhanın neleri simgeledğinden bahsetmeyeceğim.
filmlerden tarihi takip edenlere,
en bildik olanı hatırlatayım. "son samuray" http://www.imdb.com/title/tt0325710/


film mi?
hiç tavsiye etmiyorum.
çok sıkıldım.
nerelerde hatalar oldugunu soylemek bile yersiz.

- 18 yaş izleyebilir.








No comments:

Post a Comment