Thursday, September 23, 2010

Boardwalk Empire 2009


Bu akşam birkaç dizinini ilk bölümünü izledim.

"Boardwalk Empire" (2009) Martin Scorsese ilk bölümü yönetmiş. Film tadında bir bölümdü. bu akşamdan en çok bu dizinin bir sonraki bölümünü merak ettim. sıradan bir gangs. filmi biliyorum ama yine de bir sonraki bölümü merak ettim.



"Event" mistik olayların gerçekleştiği dizilerden biri. ilk bölümden karar vermek zor ama "Fringe" i geçebilecek bir dizi gibi gözükmedi.

"Undercovers" ın 1. bölümü hızlı, komik bir ajan "eşler" hikayesinin başlangıcıydı. Tamam birçok ülke ve şehirden ufak sahneler gördük ama 2. bölümü merak etmedim. Boşta kalırsam izlerim.

"Chase" polisiye. Sarışın yaşlı olduğu her halinden belli bir kadın dedektif var. Görüntü hileleriyel güzel göstermeye çalışmışlar. ingilizce için bile çok "beylik" laflarla polisiye yapmışlar. Hiçbir "action" sahnesi yok. +8 izleyebilsin diye yapılmış bir polisiye. Her şeyi baştan biliyorduk, sonunu merak etmedik bile. "Behzat Ç." bile daha iyiydi.

"Lost Girl" ilk bölümde çok sıkıldım. atlayarak izledim. O nedenle karar vermek için bir bölüm daha izleyeceğim.
ama çok da iyi olacağını sanıyorum.

Arada "Gossip Girl" un 4.2 Yi izledim. Bizdeki versiyonununda "Chuck" oynayan arkadas, iyi bir oyuncu olabilir ama, gerçeğine bir göz atsın. Dizinin yazarları da bu bölüme bir baksınlar. 5 bilemedin 6 kişinin nasıl oluyor da tüm diziyi sırtladığına, olaylardaki merak unsuruna, zenginlik vurgusunun araba kullanılarak değilde, sadece konuşularak da verilebileceğini biraz dikkat etsinler. Bazı şeyler göstermeden de sadece ima ile yapılmış olabiliyor. Örnek mi? bir oda da yatağın karışık olması yeterli değil mi?
Sanırım bizim seyirciye bunlar yetmiyor. +18 bir dizi izlemek istiyorlar.
kimse o zaman gerçeğine benzeyip benzemediğini tartışmasın. Esinlenmek başka bir şey, kötü kopya başka bir şey.
imge yaratmak için zorlama yapmayın.
Bu bölüm gerçekten de neyi yanlış yaptığınızı göstermek için birebir.
Dizi oyuncularından kaçı gerçek diziyi izledi acaba?
birebir kopyaları olmalarını tabiki beklemiyoruz. Ama hikayenin kalitesini düşürmeyin. (bu noktada kesinlikle oyuncular suçlu değil, ne yapılması izteniyorsa onu yapıyorlar) suçlu kendini bilir :)

"Hawaii Five" kesinlikle yanından bile geçmeyin. 5 polisin bir araya gelme ve Hawai deki kötüleri kovma hikayesini başlangıcı. iki zıt karakter (erkek) dedektif işleri arkadaşlarıyla yoluna koymaya çalışıyor. action demiyorum bile. Tercih etmeyin.

"House" 7.1 çok yavaş, hiç bir şey olmayan. ama tam House dan beklenen bir bölümdü. House insan mı araştırmasının bir inceleme bölümüydü. Cudy ile devam edecek mi? House zaten bölüm içinde sıkça bu soruya çeşitli cevaplar verdi.
Favorimdi.

"How I met your mother" 6.1 ben de babalarını dinleyen çocuklar kadar bu bölümden sıkıldım. Ama diziyi seviyorum.

"Chuck" 4.1 Dönüşü hiç de sıradan olmadı. Chuck ın hiç dövüşmediği ama yine de "Chuck" yeni başlıyor bölümü gibiydi. Bizi izlemeye devam edin diyen bir bölüm.

"Two and a Half" 8.1 alkolü bırakmış ve espiriler de gitmiş. Evet güldüm ama çok bel altı vurmuş. Hani hain espiriler? Hani Charlie espirileri? Favorim, ne yapayım kötü olsa da izliyorum.

"The Vampire Diaries" 2.2 ikiz kız geldi. çok bildik bir hikaye oldu. onlarda konuyu başka şekilde genişletmeye çalışıyorlar. "alacakaranlik efsanesi" gibi olmuş demek için çok mu erken. Hala biraz yavan olduğunu düşünüyorum. çok fazla örnek var. ama onlar insan aşkı ve vazgeçilmez insanlık, yüce insanlık temasını kullanmayı tercih ediyorlar. iyi de vampirleri o kadar yüceltiniz ki, insanlardan ne farkalrı kaldı. onlar da iyiler. !!!

Çok dizi izlemişim....








No comments:

Post a Comment