Monday, September 13, 2010

Resident Evil: Afterlife 2010


Resident Evil: Afterlife 2010


izledigim anda yazacagım

Milla Jovovich i begendigim icin zaten izleyecektim.Ama bu film serisini en basından beri takip ediyorum. Sonuncusunda konu sıfırdı. Begenmedim mi? Begendim "ama"
Bakalım bu filmi izledikten sonra neye karar verecegim.
Hayranlarına bir sey soylemeye gerek yok.
Ne olursa olsun izleyecekler.
Film genelde Matrix'le konu olarak karsılastırılmıs. Ben bir alaka kuramadım.
3D konusunda nette yazanlarla hem fikirim AVATAR ın eline su dokemez.
Yine de her seye bir 3D koyuyorlar. Gereksiz bir sey bu. Neyi 3D izletiyorlar. Gercekten biraz arastırsanız sinema salonlarının filmdeki 3D efektleri gosterecek kalitede aletleri yok. Bunu goreceksiniz ve verdiginiz paraya uzuleceksiniz.

Filmi izlemeden bu kadar yazdım.
Bi izleyeyim...


uff... yazdıklarımda haklıymısım. 3D diye kasmıslar. Hicbir akılda kalıcı sahne yok. diziyi takip edenler icin film. Bir sonraki bolume.
Yeni izleyenler icin sıradan bir film.
Klasik zombi filmlerini bile aratıyor.
Nerde benim her seyi yiyen canavarlarım.
5 kisiler, o kadarını yediler film boyunca.
Milla seviyoruz da, resimlerine bakmak istesem google larım.
Diziyi takip etmeyenler baska filmden yana tercihinizi kullanın derim.

Tam bir devam filmi.
Yeni filme yol acmıslar.






No comments:

Post a Comment