Wednesday, August 17, 2016

#movie #film listesi #felsefe by Doçent Dr. Cetin Turkyilmaz

film listesi


Film listesi linki.


"Derslerimde, bazen, izlediğim çeşitli filmlerden örnekler veriyorum. Örnek verdiğim filmler de dahil olmak üzere aşağıdaki gibi bir liste hazırladım. Tabii bazı filmleri, bilerek buraya yazmadım. Pasolini ve Lars von Trier'in izlemiş olduğum filmlerini, bu filmler baştan sona izlenmesi çok güç olduğu için listeye dahil etmedim. Listedekiler izlerken etkilendiğim filmler; kendimi kırk filmle sınırlandırmak istediğimden birçok filmi de gözardı etmek zorunda kaldım. Mesela Oliver Stone'un Katil Doğanlar'ını; B. Singer'ın Olağan Şüpheliler'ini. Bu listede biraz kendimi Amerikan ve Avrupa filmlerine sınırladım; bütünüyle değil tabii. Belki birileri de Türk sineması dahil olmak üzere bir dünya sineması listesi hazırlar. Bu da bir tercih."
Hacettepe Üniversitesi Felsefe Bölümü'nde Doçent Dr. Çetin Türkyılmaz

Hacettepe Üniversitesi Felsefe Bölümü'nde Doçent Dr. Çalışma alanları Herakleitos, Platon, Aristoteles, Helen-Roma Felsefesi, Yeni Platoncu Gelenek, Spinoza, Leibniz Kant, Hegel, Marx, Nietzsche, Kierkegaard, Heidegger, Wittgenstein, Foucault, Derrida, Badiou

No comments:

Post a Comment